Dorpsraad Bavel

De Dorpskrant gaat er komen

Na het verdwijnen van het “Weekblad Nieuw-Ginneken” en eerder al “Ons Blad”, was het wat rustig in de brievenbussen van de Bavelse inwoners. Geen papieren weekblad met informatie over het dorp. Ook Bavel viel ten prooi aan de verdergaande digitalisering. Dat laatste lukt vrij aardig maar toch….. een papieren periodiek waar gebundeld het belangrijkste nieuws over ons dorp opgenomen is, waar je door kunt bladeren op de bank, wat je kunt bewaren in je krantenbak, werd blijvend gemist.

Daarom. Hij komt er aan!

Bezorgd in alle Bavelse brievenbussen door vrijwilligers van o.a. de KBO, een kwartaalblad onder de naam ONS BAVEL. Op donderdag 22 en vrijdag 23 augustus mag u hem tegemoet zien.

Het nieuwe blad bevat de laatste informatie over de gebiedsontwikkeling en plannen voor Bavel. Daarnaast ook achtergrondverhalen over Bavelse mensen of over zaken die verder spelen in ons dorp.

Heeft u redactionele input?

Wilt u als eerste een “ingezonden brief” plaatsen? Wilt u iets kwijt? Wilt u meedenken, meehelpen? Stuur een mail naar info@dorpsraadbavel.nl of spreek één van de leden van de Werkgroep aan.

Werkgroep ONS BAVEL

Anton Gommers, Boris Mulders, Bram Franken, Christ Boomaars, Jac van Gils, Jack Maas, Jose van der Veeken, Toine van Es.

22 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts